Evenement afbeelding

Social Media & Influencer Marketing Barometer 2025

WOENSDAG 21 MEI 2025
Short-form video, AI-generated content, creator economy, virtual influencers… The social media landscape is evolving rapidly, but what really sticks?

[NL] 

Arteveldehogeschool en Comeos onthullen exclusieve inzichten uit de nieuwste SMI-Barometer – dé referentie voor sociale media en influencermarketing in België – tijdens een interactief netwerkevent op woensdag 21 mei 2025, met onder andere:πŸ”Ή Inzicht in het socialemediagebruik van Belgische jongeren en volwassenen
πŸ”Ή Tips van Junior Malela (Colruyt Group) om de resultaten om te zetten naar strategie
πŸ”Ή Adviezen en inzichten van YouTube zelf
πŸ”Ή Praktijkcases uit de retail
πŸ”Ή Workshops en inspiratiesessies (over short forms voor brands, branded podcast, AR-filters voor TikTok en meer)


Programma

πŸ•˜ 8u45 : Onthaal

πŸ•˜ 9u20 : Welkomstwoord

πŸ•˜ 9u30 : Onderzoeksresultaten en Q&A

πŸ•˜ 10u10 : Junior Malela – Interpretatie van het onderzoek

πŸ•˜ 10u40 : Pauze

πŸ•˜ 11u00 : 'Power up your social strategy with YouTube' - Clara Geerts

πŸ•˜ 11u30 : Praktijkcases: Lidl (Elke De Vuyst) & Wondr (Jaan Dekempeneer)

πŸ•˜ 12u10 : Middagpauze

πŸ•˜ 14u00 : Inspiratiesessies & workshops

πŸ•˜ 15u30 : Einde

Een niet te missen event om de nieuwste trends in sociale media en influencermarketing in België te ontdekken!

Werk jij bij een Vlaamse kmo? Dan kan je gebruik maken van de kmo-portefeuille om een deel van het inschrijvingsgeld te financieren. 

Er wordt een no show policy gehanteerd voor dit event.

[FR]

La Haute école Artevelde à Gand et Comeos dévoilent des insights exclusifs du dernier Baromètre SMI – la référence en matière de médias sociaux et de marketing d'influence en Belgique – lors d'un événement de networking interactif le mercredi 21 mai 2025, avec au programme :

πŸ”Ή Analyse de l'utilisation des réseaux sociaux par les jeunes et adultes belges
πŸ”Ή Conseils de Junior Malela (Colruyt Group) pour transformer ces résultats en stratégie
πŸ”Ή Recommandations et insights directement de YouTube
πŸ”Ή Études de cas pratiques issues du secteur du retail
πŸ”Ή Ateliers et sessions d'inspiration (sur les formats courts pour les marques, le podcasting de marque, les filtres AR pour TikTok, et bien plus encore)


Programme

πŸ•˜ 8h45 : Accueil

πŸ•˜ 9h20 : Mot de bienvenue

πŸ•˜ 9h30 : Présentation des résultats de l’étude et Q&A

πŸ•˜ 10h10 : Junior Malela – Interprétation des résultats

πŸ•˜ 10h40 : Pause

πŸ•˜ 11h00 : 'Power up your social strategy with YouTube' - Clara Geerts

πŸ•˜ 11h30 : Études de cas pratiques: Lidl (Elke De Vuyst) & Wondr (Jaan Dekempeneer)

πŸ•˜ 12h10 : Pause déjeuner

πŸ•˜ 14h00 : Sessions d’inspiration & ateliers

πŸ•˜ 15h30 : Fin

Un événement incontournable pour découvrir les tendances des médias sociaux et du marketing d'influence en Belgique ! 

Un no show policy sera appliquée pour cet événement.

00
Dagen
00
Uren
00
Minuten
00
Seconden
DATUM(S)
woensdag 21 mei 2025 08:45-15:30
DOELGROEP(EN)
medewerkers, studenten & externen
COMPETENTIES
Communicatiekanalen onderzoeken en gebruiken
VRIJE PLAATSEN
CONTACT
LOCATIE
KNT
DEEL DIT EVENEMENT