Talent Fair Organisatie & Management

DONDERDAG 22 JUNI 2023
Afstudeerbeurs voor laatstejaarsstudenten ORM

De Talent Fair op 22 juni biedt studenten Organisatie & Management de mogelijkheid om vol passie over hun professionele ontwikkeling, dromen en doelen te vertellen aan hun eigen vormgegeven Talent Booth. Daarnaast delen ze ook de belangrijkste inzichten en aanbevelingen uit hun sectorspecifieke bachelorproef.

Je kan deze profielen ontmoeten:

• Studenten Event- & Projectmanagement
  • Studenten International Relations
  • Studenten Human Resources

Doorheen de verschillende tijdsblokken kan je bij enkele rasechte student-ondernemers terecht voor een hapje en drankje en krijg je toegang tot onze netwerkruimte waar je verder in contact kan treden met de aanwezige studenten, collega’s en andere organisaties uit de sector.

Jouw aanwezigheid op de Talent Fair is zowel voor jouw bedrijf als voor de laatstejaarsstudenten een enorm voordeel. Het is echter niet noodzakelijk om de hele dag aanwezig te zijn. Jij kan zelf beslissen welke Talent Booths je wilt bezoeken en welke bachelorproef verdedigingen je wilt bijwonen.

12u30
Ontvangst op campus Kantienberg

12u45 – 14u
Bachelorproeven
 van studenten Human Resources
- Digitaal skills paspoort als vervanging van het traditioneel cv.

- De voordeligste werkweek voor voltijdse bedienden in de private sector.

Bachelorproeven van studenten International Relations
- Houding t.o.v. vierdaagse werkweek bij werknemers die al langer dan 10 jaar werken.

- Conflicten en misverstanden vermijden tussen hooggeschoolde Vlaamse werknemers met autisme en hun leidinggevende.

- Seksuele intimidatie op de werkvloer bij Belgische vrouwen vanaf 15 jaar in de horecasector.

Bachelorproeven van studenten Event- & Projectmanagement
- Hoe kunnen AVI - technici & podiumbouwers meer personeel aantrekken?

- Lessen na corona op live streams.
Hoe de aandacht vasthouden tijdens online en hybride congressen?
- Totaalbeleving andersvaliden op events.

- Alternatieven voor Facebooks event sharing feature.

14u – 15u30
Talent Booths van studenten Human Resources en International Relations. Studenten zullen met passie vertellen over hun professionele ontwikkeling, wat ze allemaal bereikt hebben in de voorbije jaren en wat hun dromen en doelen nog zijn voor de toekomst.

15u15 – 16u30

Bachelorproeven van studenten Human Resources
- Op welke manier de implementatie van reintegratietrajecten bevorderen?

- Welk soort werkweek is het voordeligst voor de work-lifebalance?

Bachelorproeven van studenten International Relations
- Het verband tussen het aantal mannelijke, non-binaire en vrouwelijke studenten in de afstudeerrichting ORM-IR en de perceptie die ze hebben op de afstudeerrichting IR en de job mogelijkheden.
- Multiculturele teams in Vlaamse bedrijven met internationale contacten doeltreffend laten samenwerken.
- Learnings uit COVID bij de personeelsdienst op secundaire scholen.

Bachelorproeven van studenten Event- & Projectmanagement
Arbeidskrapte van technici in de eventsector.
- Duurzaam toerisme in de Cévennes.

- Startersjobs in de eventsector.

16u30 – 18u
Talent Booths van studenten Event- & Projectmanagement en International Relations. Studenten zullen met passie vertellen over hun professionele ontwikkeling, wat ze allemaal bereikt hebben in de voorbije jaren en wat hun dromen en doelen nog zijn voor de toekomst.

17u45 – 19u
Bachelorproeven
van studenten Human Resources
- Succesvolle integratie van intrapreneurship in KMO's.

- Wervingsbeleid bij knelpuntberoepen.

Bachelorproeven van studenten International Relations

Bachelorproeven van studenten Event- & Projectmanagement
- Vrijwilligerswerk: hoe kunnen organisaties makkelijk jonge vrijwilligers aantrekken (in de eventsector)?

- Seksueel grensoverschrijdend gedrag in het uitgaansleven. Hoe reageren horeca uitbaters het beste bij het constateren van seksueel overschrijdend gedrag in hun zaak?

- Totaalbeleving andersvaliden op events.

- Alternatieven voor Facebooks event sharing feature.

- Doelgroepmarketing: Hoe organisatoren ouderen kunnen bereiken.

19u – 20u30
Talent Booths van studenten Event- & Projectmanagement en studenten uit begeleid afstandsonderwijs. Studenten zullen met passie vertellen over hun professionele ontwikkeling, wat ze allemaal bereikt hebben in de voorbije jaren en wat hun dromen en doelen nog zijn voor de toekomst.

20u30 – 22u
Slotreceptie

Schrijf je snel in en wordt geïnspireerd door meer dan 160 laatstejaarsstudenten, vlak voor ze hun welverdiende diploma in de wacht slepen. De registraties gaan doorgaans snel en plaatsen zijn enkel gegarandeerd voor de eerste 100 aanmeldingen. Wees er dus snel bij, want dit evenement wil je gewoon niet missen.

Wil jij wat extra informatie over het evenement? Ga dan zeker eens langs op de website van Organisatie & Management.

donderdag 22 juni 2023 12:30-22:00
PBAOFM