Ontdek het potentieel van AI en blended leren in onderwijs

DINSDAG 27 JUNI 2023

Van harte welkom op onze infosessie AI en blended leren voor onderwijs!

Op 27 juni organiseren Lut De Jaegher en Lester Impens, docenten aan de Arteveldehogeschool, een boeiende en inspirerende infosessie waarin je de mogelijkheden van AI tekstgeneratoren voor je lessen in het lager, secundair en hoger onderwijs ontdekt.

Tijdens deze sessie zullen we zowel de mogelijkheden als de uitdagingen van ChatGPT voor leerkrachten en leerlingen bespreken. Het doel is om bewustzijn te creëren over de voor- en nadelen van deze technologie en leerkrachten te helpen de volledige potentie van AI tekstgeneratoren te benutten, met aandacht voor de juiste toepassingen en beperkingen ervan in de klasomgeving.

Daarnaast introduceren we de praktische tools van het Polyflip project, die specifiek zijn ontwikkeld om leerkrachten te ondersteunen bij het creëren van lesmateriaal voor blended leren.

De sessie is georganiseerd binnen het kader van het PolyFlip-project, gefinancierd door de EU-Erasmus+ (KA2).

• 13u45 - 14u00: onthaal
  • 14u00 - 14u15: voorstelling project Polyflip: wegwijs in het online aanbod en de tutorials
  • 14u15 - 15u00: gebruik van ChatGPT in onderwijs (deel 1): Effectieve vragen met prompt engineering
  • 15u00 - 15u10: koffiepauze
  • 15u10 - 16u00: keuze tussen 2 sessies:
    • Gebruik van ChatGPT (deel 2): praktische mogelijkheden en uitdagingen voor onderwijs OF
    • H5P en didactische tools voor blended leren

We kijken ernaar uit je te verwelkomen! Schrijf snel in, het aantal deelnemers is beperkt.

dinsdag 27 juni 2023 14:00-16:00
CATEGORIE(ËN)