Boeklancering "Learning in a Living Lab" (English)

WOENSDAG 15 MEI 2024
Ontdek alles over initiatief, originaliteit en creativiteit en vind de kracht om zelf professionele uitdagingen aan te gaan.

Onze maatschappij wordt dagelijkse geconfronteerd met uitdagingen die van zo’n complexe aard zijn dat ze op den duur onoplosbaar lijken te zijn. Deze problemen vragen grondige samenwerking en expertise van 'mensen die weten wat te doen wanneer ze niet precies weten wat te doen'. Het hoger onderwijs heeft een omgeving gecreëerd waarin problem solvers samenkomen: een Living Lab.

Op 15 mei lanceren we het boek ‘Learning in a Living Lab’. In dit boek leer je hoe je complexe problemen kunt aanpakken in de dynamische wereld van vandaag, binnen een realistische context. Elk hoofdstuk biedt nieuwe inzichten en zet in op interdisciplinaire samenwerking, design thinking, creativiteit, onderzoek, leiderschap, werken en leren in teamverband en beoordeling. Verken zo de vaardigheden die essentieel zijn voor de toekomst.

Of je nu een student of professional bent, ontdek tijdens deze boeklancering hoe je nieuwe ideeën tot leven laat komen!

Bestel nu al jouw exemplaar van 'Learning in a living lab' via deze link naar de webshop

(Studenten van 3IDLABS kunnen het boek via de opleiding aankopen)

Wat mag je op deze boeklancering verwachten?

1. Introductie van OAMK University of applied sciences Finland en uitgeverij Owl Press

3. Co-creatieve sessie met de auteurs, terugspeeltheater en publiek

We gaan zelf aan de slag met enkele hoofdstukken uit het boek. Er wordt interactief aan de slag gegaan met de schrijvers, het publiek en terugspeeltheater.

De auteurs:

• Mirthe van den Hee
  • Lieven Desomviele
  • Zac Woolfitt
  • Isabelle Vandevyvere

4. Receptie

We sluiten af met een hapje en een drankje. Twijfel zeker niet om je vragen af te vuren op een van de sprekers.

Uur Wat
14u30 – 15u00 Onthaal
15u00 – 15u20 Introductie
15u20 – 16u30Co-creatieve sessie
16u30 – 17u30
Receptie

Wanneer kan je je inschrijven?
Schrijf je zo snel mogelijk in. De plaatsen zijn beperkt! Wanneer het event volzet is, worden inschrijvingen vroeger afgesloten.

Wat als je toch niet aanwezig kan zijn?
Gelieve dit ons zo snel mogelijk te laten weten. Je kan annuleren t.e.m. vrijdag 10 mei om 10u.

Bij dit evenement worden foto en video opnames gemaakt. Wanneer je aan dit evenement deelneemt, geef je de organisatie toestemming om beelden (foto en video) waar je op staat te gebruiken voor communicatiedoeleinden. Gelieve bij het onthaal te melden indien je dit liever niet wilt.

woensdag 15 mei 2024 15:00-17:30
TAG(S)