Talent Fair for Business Organisatie en Management

DONDERDAG 20 JUNI 2024
Ben jij op zoek naar frisse, innovatieve talenten om jouw bedrijf te versterken? Dan mag je onze Talent Fair op donderdag 20 juni 2024 niet missen! De bacheloropleiding Organisatie en Management geeft jou de exclusieve kans om onze laatstejaarsstudenten Event & Project Management, International Relations en Human Resources te ontmoeten voordat ze de arbeidsmarkt betreden.

Ontdek unieke talenten die klaarstaan om het verschil te maken in jouw organisatie! Onze studenten zijn gepassioneerd, hands-on en staan te popelen om hun aangeleerde kennis en vaardigheden met de wereld te delen.

Wat kun je verwachten?

• Een beurs waar onze studenten je meenemen op een reis door hun professionele ontwikkeling, verwachtingen en doelen. Je vindt er startklare professionals die klaar zijn voor een eerste job. Op zoek naar die witte raaf die jouw team kan versterken? Je kan potentieel een nieuwe medewerker/collega werven op deze beurs.
  • Een netwerkruimte waar ook onze tweedejaars studenten aanwezig zijn om hun zoektocht naar een boeiende stageplaats kracht bij te zetten. Ontmoet enthousiaste studenten die volgend academiejaar tijdens een stage hun steentje willen bijdragen aan de werking van jouw organisatie.

Meer details zijn te vinden op de website van Organisatie & Management

Tot dan!