Annulatie door Arteveldehogeschool
Een studiedag/cursus kan omwille van organisatorische redenen geannuleerd of verplaatst worden door Arteveldehogeschool.
De deelnemers worden hiervan zo snel mogelijk, via mail of telefonisch, verwittigd.
Bij annulatie door de hogeschool wordt het inschrijvingsgeld integraal teruggestort, voor zover het inschrijvingsgeld reeds was vereffend.
Bij verplaatsing naar een andere datum kan de deelnemer opteren om de inschrijving over te zetten naar die andere datum of om de inschrijving te annuleren waarbij het inschrijvingsgeld integraal wordt terugbetaald, voor zover het inschrijvingsgeld reeds was vereffend.
Annulatie door de deelnemer
Een deelnemer die zijn inschrijving wenst te annuleren, verwittigt steeds elektronisch of telefonisch het opleidingssecretariaat of organisator (tinneke.vanbergen@arteveldehs.be) .
In geval van overlijden (van de deelnemer zelf, een familielid tot de tweede graad of de partner) of bij een ongeval met onmogelijkheid tot deelname als gevolg, kan de annulatie kosteloos gebeuren mits de nodige attesten bezorgd worden via mail naar het opleidingssecretariaat of organisator (tinneke.vanbergen@arteveldehs.be) vóór de aanvang van de studiedag/cursus. In dit geval wordt 100% van het inschrijvingsgeld terugbetaald, voor zover dit reeds vereffend was.
Bij een annulatie in geval van een andere reden dan hiervoor vermeld gelden de volgende voorwaarden: