Social Media & Influencer Marketing Barometer 2025

WOENSDAG 21 MEI 2025
Schrijf je in voor "Social Media & Influencer Marketing Barometer 2025"
Event basisprijs: 175,00 EUR
*
*
*
*
Functie
Telefoonnummer
*
gelieve hier geen facturatiegegevens op te geven

Ik vraag voor deze opleiding

Adres
Programma overzicht

Algemeen

🕘 8:45 AM : Welcome & Registration

🕘 9:20 AM : Opening Remarks

🕘 9:30 AM : Research Findings & Q&A

🕘 10:10 AM : Junior Malela – Interpretation of the Research

🕘 10:40 AM : Break

🕘 11:00 AM : 'Power up your social strategy with YouTube' by Clara Geerts

🕘 11:30 AM : Case Studies

Enjoy a networking lunch with a breathtaking panoramic view of Ghent from the 10th floor of Campus Kantienberg.
Pick one of the workshops or deep-dive sessions in the afternoon and explore the topic that interests you most!
Zit je met een idee voor een podcast binnen jouw bedrijf of organisatie?  

Samen met Eva Moeraert, podcastmaker en docent in het postgraduaat podcasting, maken we van dit idee een podcastformat. Aan de hand van een aantal vragen verfijnen we de ideeën en bekijken we welk format er voor jouw doelgroep ideaal zou zijn. Je gaat gegarandeerd buiten met een realistisch stappenplan, bruikbare en praktische tips en goesting om achter een microfoon te kruipen


Zet jouw merk op een unieke manier in de kijker op TikTok met je eigen filter.

In deze workshop gaan we aan de slag met Effect House, de plek waar je jouw filter van start to finish kan maken en publiceren op TikTok.
We maken een eigen FaceMask, een Randomizer a.d.h.v. een template en gaan dieper in op visual scripting.

Let op: voor deze workshop breng je best je eigen laptop mee!

In de podcast Hit Happens gaat Elien Verheye in gesprek met marketingprofessionals die uitblinken in hun eigen niche. Deze keer schuiven Anna Tavernier (Clips haarspelden) en Tibbe Verschaffel (Wondr) aan, twee ondernemers die sociale media succesvol inzetten voor hun merken. Een live podcastopname boordevol marketinginspiratie!
De Vlaamse Regulator voor de Media en de Economische Inspectie van de FOD Economie delen essentiële inzichten over de (media)regelgeving die van toepassing is voor influencers en content creators.  

Tijdens deze sessie wordt duidelijk uitgelegd hoe commerciële communicatie moet worden aangeduid door de content creators zelf, en welke sancties er kunnen volgen bij inbreuken. Deze sessie is onmisbaar voor iedereen die actief is in de influencer marketing en content creator sector, en biedt concrete handvatten om te voldoen aan de geldende regelgeving. 


Get a behind-the-scenes look at how top-performing videos maximize reach, engagement, and conversions.

In this workshop, we’ll dive into the mechanics of short-form video, reveal key tactics for boosting visibility, and explore real-world case studies of viral success.

This session will equip you with the strategies to make your videos work with the algorithm—not against it.

 


In deze workshop duiken we in de kracht van storytelling voor merkpositionering via sociale media. We verkennen het dubbele perspectief van journalistieke storytelling en brand ambassadorship: hoe bouw je geloofwaardige relaties met je publiek? Aan de hand van concrete voorbeelden ontdekken we wat werkt (en wat niet) bij het vertalen van een merkverhaal naar sociale content. Vervolgens ga je zelf aan de slag met het ontwikkelen van een TikTok-concept.

Sonia De Bock is online redacteur bij Gazet van Antwerpen én Brand Ambassador 'voor Kweichow Moutai in België

This workshop empowers brands to master YouTube content creation, focusing on audience connection and brand narrative control. Participants will explore diverse content formats, metadata optimization, and channel customization. Learn to maximize user engagement and content discoverability by crafting authentic and valuable YouTube experiences.

Event locatie
Campus Kantienberg
Voetweg 66
9000 Gent
Kostprijs deelname
Event basisprijs:
€ 175,00
Extra programmakeuze prijs:
€ 0
Totale kostprijs:
€ 175,00

Kies een betaalmethode