Evenement afbeelding

School of Branding Masterclass 2: Van Merkstrategie naar Merklancering

Masterclass 2 bouwt voort op de strategie van de eerste masterclass en focust op de visuele implementatie en lancering van het merk. De onderwerpen omvatten de ontwikkeling van een uitgesproken en consistent visueel design systeem, het overtuigend presenteren van de visuele merkidentiteit aan klanten, en het opzetten van brandportals en merkrichtlijnen voor toekomstige merkconsistentie. Voor deelname aan deze masterclass is wel een minimum aan kennis van grafische software vereist.
1. Van merkstrategie tot visueel design systeem Bij een merkstrategie hoort onlosmakelijk een uitgesproken en consistente visuele merkidentiteit. Hoe komt die tot stand? Hoe geef je die vorm? Hoe combineer je kleuren, lettertypes en beelden tot één geheel dat perfect aansluit bij een merkstrategie?
2. Visuele merkpresentatie Leer klanten overtuigen van het ontwikkelde design systeem via een sterke, zorgvuldig opgebouwde presentatie, met digitale en gedrukte toepassingen in verwerkt, denk aan signalisatie, wagenpark, kledij, verpakkingen en digitale media en zoveel meer.
3. Brandportals & merkrichtlijnen Zorg voor consistente merk toepassingen die vandaag en in de toekomst herkenbaar communiceren via duidelijk ontwikkelde merkrichtlijnen. Beheer het volledige visuele merkverhaal
00
Dagen
00
Uren
00
Minuten
00
Seconden
DATUM(S)
donderdag 30 april 2026 19:00-22:00
donderdag 7 mei 2026 19:00-22:00
donderdag 14 mei 2026 19:00-22:00
donderdag 21 mei 2026 19:00-22:00
donderdag 28 mei 2026 19:00-22:00
donderdag 4 juni 2026 19:00-22:00
donderdag 11 juni 2026 19:00-22:00
donderdag 18 juni 2026 19:00-22:00
donderdag 25 juni 2026 19:00-22:00
DOELGROEP(EN)
externen
medewerkers
COMPETENTIES
Analyseren
Cliëntgerichtheid
Creativiteit
Inleving
Samenwerken
Zorgvuldigheid
IT en digitale communicatie
Anderen overtuigen
Software gebruiken
CONTACT
LOCATIE
KNT
DEEL DIT EVENEMENT