Thema-avond: (on)zin van coachend leiderschap

DINSDAG 31 JANUARI 2023

Wat zijn de sleutels tot succes als leidinggevende?

IN SAMENWERKING MET INTERNATIONAL COACHINGSFEDERATION en LANNOOCAMPUS

Over coaching wordt veel gesproken en geschreven. Ook van een leidinggevende worden coachende vaardigheden verwacht. Is coachend leiderschap dan de toekomst voor bedrijven en organisaties? Staat coachend leiderschap synoniem voor effectief leiderschap? Houdt de vorming van jongeren voldoende rekening met het ontwikkelen van die persoonlijke ‘coachende’ vaardigheden die ze als persoon en professional later nodig hebben?

In een interactieve setting bieden Uitgeverij LannooCampus, postgraduaat Inspirerend coachen (Arteveldehogeschool) en ICF (International coachingsfederation) graag een cocreatieve explorende verkenning aan over coachend leiderschap. Van onderwijs tot het werkveld. Hoe kunnen we de leiders van vandaag helpen groeien hierin?

We nodigen je graag uit voor het event rond de zin en onzin van coachend leiderschap. Het volledige programma ontdek je hieronder.

19.30u  Ontvangst
20.00u Verwelkoming door Niels Janssens (uitgever LannooCampus)
20.10u Panelgesprek over de zin en onzin van coachend leiderschap

• Wat bedoelen we precies met coachend leiderschap?
  • In welke mate zitten bedrijven en organisaties te wachten op coachend leiderschap?
  • Hoe bereiden we toekomstige professionals hierop voor?
  • Welke rol spelen professionele coaches in dit verhaal?
21.30u - 22.30u  Q&A en netwerkreceptie

Panelleden: Stefan Sauer, Anja Moortgat, Thomas Van Eeckhout, Tom Vandenberghe, Nel Van Maele, Bert Smits, Pascale Perard en Joost Callens

Kies verder bij je inschrijving ook welk boek je graag ontvangt. Dit zit inbegrepen bij het inschrijvingsgeld.

dinsdag 31 januari 2023 19:30-22:30
Coachen