EduWond WorkShop: Diversiteit in wondverbanden: hoe de juiste keuze maken voor een specifieke wonde?

Het overkoepelende jaarthema voor de WondEvents van 2023 is: ‘Diversiteit in wondzorg’. Op basis van casuïstiek gaan we na hoe we een keuze kunnen maken uit de grote diversiteit aan mogelijke wondverbanden. Tijdens deze interactieve en hands-on workshop wordt beschikbare evidentie, ervaring en expertise uitgewisseld onder de aanwezigen

Opgelet!

• Medewerkers Arteveldehogeschool: geef je e-mailadres van Arteveldehogeschool in en duid 'betaling via factuur' aan (facturatiegegevens: Arteveldehogeschool, Hoogpoort 15, 9000 Gent, ondernemingsnummer 0474.120.360). Vergeet niet de aanvraag tot professionalisering ook in AX in te geven!
  • Studenten van het huidige postgraduaat Stomatherapie en wondzorg: geef het e-mailadres van je studentenaccount in.

Gezondheid, zorg en welzijn
Gent of Brugge
(wordt kort vooraf doorgemaild)