One Minute Festival 2023

DONDERDAG 22 JUNI 2023
Alweer niets op tv?! De studenten Audiovisual Design van de Bachelor Grafische en Digitale Media bieden de perfecte oplossing.

Op donderdag 22 juni vindt het 14de One Minute Festival plaats. Een spectaculaire awardshow waar studenten in de prijzen vallen met video's die ze het afgelopen jaar gemaakt hebben. Een professionele jury verkiest de winnaar per categorie. Jij kan de show bijwonen via de livestream of in de zaal. Daar sluiten we af met een afterparty! Het ideale moment om de studenten en docenten te ontmoeten.

• 19.30 u.: receptie
  • 19.50 u.: start livestream op het YouTubekanaal "AVD TV"
  • 20 -22 u.: start awardshow
  • 22 - 2 u.: ceci n'est pas une afterparty