Genderproof (2023-2024)

Tijdens vier sessies krijg je inzichten en materiaal aangereikt om samen met je collega’s te evolueren naar een basisschool waarin elk kind de eigen talenten kan ontwikkelen en met een brede, open blik aan de samenleving participeert.

Tijdens vier sessies krijg je inzichten en materiaal aangereikt om samen met je collega’s te evolueren naar een organisatie waarin elk kind de eigen talenten kan ontwikkelen en met een brede, open blik aan de samenleving participeert. Er zijn vier sessies verspreid over het semester. Je kan kiezen voor fysieke sessies in Gent op woensdagvoormiddag of voor een blended aanpak. Daarbij bekijk je vooraf materiaal thuis en is er vier keer een online samenkomst op dinsdagavond.

We bieden een aangepast programma aan voor wie niet in het onderwijs werkt (bv. bibliotheekmedewerkers, ouders, CLB-medewerkers, sociaal werkers, verpleegkundigen, ...).  Je volgt enkel sessie 1 en 3.

Coachen
Onderwijs en opleiding