EduWond WondTopic: Preventie van wondinfectie: het belang van reinigen en ontsmetten onder de loep

DONDERDAG 16 MEI 2024
Reinigen en ontsmetten, iedereen doet het, maar doet men het goed? We vertrekken vanuit de meest recente richtlijnen en zoomen in op de concrete aanpak in de praktijk: hoe kunnen we wondinfectie voorkomen bij acute (gecontamineerde) wonden, chronische wonden, chirurgische wonden … en dit zowel in de eerste als de tweedelijnszorg. Technieken maar ook de verschillende beschikbare materialen komen aan bod.

-----------------------------------------------------------

Opgelet!

• Medewerkers Arteveldehogeschool: geef je e-mailadres van Arteveldehogeschool in en duid 'betaling via factuur' aan (facturatiegegevens: Arteveldehogeschool, Hoogpoort 15, 9000 Gent, ondernemingsnummer 0474.120.360). Vergeet niet de aanvraag tot professionalisering ook in AX in te geven!
  • Studenten van het huidige postgraduaat Stomatherapie en wondzorg: geef het e-mailadres van je studentenaccount in.
donderdag 16 mei 2024 18:30-21:30
COMPETENTIES
Gezondheid, zorg en welzijn
(wordt kort vooraf doorgemaild)