Bachelorproefbeurs: Ontdek de Toekomst van Verpleegkunde

DINSDAG 18 JUNI 2024
Ben je klaar om de grenzen van de verpleegkunde te verleggen en samen de toekomst van ons verpleegkundig vakgebied te vormen? Wij nodigen je uit voor een inspirerende ochtend vol innovatie en creativiteit, voorgesteld door de laatstejaarsstudenten bachelor verpleegkunde van de Arteveldehogeschool. Tijdens dit evenement op dinsdag 18 juni 2024, van 9u tot 12u, zullen onze studenten hun creatieve oplossingen en baanbrekende ideeën, ontwikkeld in nauwe samenwerking met het werkveld, presenteren.

Zet je schrap voor een dosis inspiratie en innovatie! Wij nodigen je uit voor een exclusieve sneak peek in de toekomst van de verpleegkunde, gepresenteerd door de laatstejaarsstudenten bachelor verpleegkunde van de Arteveldehogeschool. Dit is jouw kans om uit eerste hand de creatieve oplossingen en baanbrekende ideeën te ervaren die onze studenten hebben ontwikkeld, in nauwe samenwerking met het werkveld.

Wanneer? Dinsdag 18 juni 2024, van 9u tot 12u.

Waar? Arteveldehogeschool, Kantienberg, 10de verdieping.

Kosten? Helemaal gratis!

Van nieuwe technologieën tot out-of-the-box interventies, elk project is een uniek antwoord op de uitdagingen binnen de hedendaagse verpleegkunde. Kom wanneer het jou uitkomt tussen 9u en 12u en duik in de wereld van morgen. Laat je verbazen door de innovatieve aanpak van onze studenten en proef de toekomst van de zorg. Een unieke kans om geïnspireerd te raken door de nieuwe generatie zorgverleners die klaarstaan om onze wereld te veranderen.

We kunnen niet wachten om je te verwelkomen op deze inspirerende ochtend vol innovatie en creativiteit. Tot dan!

dinsdag 18 juni 2024 09:00-12:00
(Tiende verdiep)