ConTENTement

Kampeerweekend voor studenten

Wij zijn 4 studenten (Gineke, Kasper, Elena en Gitte) die deze activiteit organiseren vanuit ons afstudeerproject.

In samenwerking met STUVO Arteveldehogeschool organiseren we vanuit Student ConTENTement een kampeerweekend speciaal voor studenten. Maak je klaar om te ontsnappen aan de drukte van het studentenleven en duik de natuur in! Twee dagen vol avontuurlijke outdoor activiteiten, slapen in tenten, een kampvuur maken, ... Kort gezegd: Het wordt een onvergetelijke ervaring, met nieuwe vrienden en medestudenten.

De activiteiten in het kampeerweekend zijn haalbaar voor iedereen en op eigen tempo. Het is vooral de bedoeling om alle stress en zorgen even achter ons te laten en samen te zijn in de buitenlucht.

Neem zeker contact met ons op als je twijfelt of nog praktische vragen hebt over de deelname.

Volg alvast via instagram.

donderdag 9 mei 2024 14:30-22:00
vrijdag 10 mei 2024 08:00-18:00