Online infomoment Postgraduaat Rouw en Verliesconsulent '24-'25

ZATERDAG 22 JUNI 2024
Een gratis online infomoment over de postgraduaatsopleiding Rouw- en Verliesconsulent aan de Arteveldehogeschool

Iets voor jou?

Check:

Als professional kom je regelmatig in contact met mensen die een betekenisvol verlies ervaren, zoals een overlijden, een relatiebreuk of echtscheiding, verlies van gezondheid van zichzelf of van een gezinslid, verlies van werk, verlies van land, cultuur, etc.

Check:

Je wil deze mensen bijstaan, helpen en ondersteunen in het omgaan met dit betekenisvol verlies, je wil er voor hen ‘zijn’. Maar, je hebt hierbij behoefte aan hedendaagse theoretische kaders, een duidelijke visie en concrete handvaten. Je wil gericht en onderbouwd aan de slag, je wil op een professionele en kwaliteitsvolle manier er voor mensen met een betekenisvol verlies kunnen staan.

Check:

Rouw- en verliesconsulenten nemen tijd en ruimte voor mensen zodat ze over hun verlies kunnen en mogen praten. Ze kunnen ‘aanwezig zijn’, ‘present zijn’ bij het verdriet van de andere. Ze geven erkenning en ondersteunen in functie van veerkrachtig rouwen, helpen mensen hun weg zoeken in het omgaan met hun verlies of begeleiden hen in een verstoord rouwproces.

Twijfel je nog? Sluit aan bij dit vrijblijvend online infomoment op 22 juni om 10u.

Dit infomoment gaat door via MS-Teams.

zaterdag 22 juni 2024 10:00-11:00
Cliëntgerichtheid