SCOBE - je collega op zak: 3e begeleidingsgroep meeting & test @simulatielab

DONDERDAG 16 MEI 2024
Maak kennis met de implementatiebox en test de Smart Glasses in het simulatielab!

Beste leden van de begeleidingsgroep SCOBE

Beste collega, student

Op  16 mei bent u van harte welkom op de derde begeleidingsgroep meeting en test van de smart glasses in ons simulatielab.

We presenteren de resultaten van de implementatiebox en trekken samen naar het simulatielab om enkele use cases te testen!

Agenda

09u30 - 10u30 Resultaten implementatiebox, use cases en bachelorproef studenten (online + op campus)

10u30 - 11u00 Informatie proeftuinen (testperiode najaar '24 - voorjaar '25): tijdslijn, afspraken, rol team/zorgorganisaties (online + op campus)

11u00 - 13u00​ Doorlopend lunch + testen in simulatielab (op campus)

Bij dit evenement worden foto en video opnames gemaakt. Wanneer je aan dit evenement deelneemt, geef je de organisatie toestemming om beelden (foto en video) waar je op staat te gebruiken voor communicatiedoeleinden. Gelieve bij het onthaal te melden indien je dit liever niet wilt.

donderdag 16 mei 2024 09:30-13:00
(10e verdiep)