Hoe zorg je ervoor dat je klant weet wat je product of dienst oplevert? Je leert het tijdens de workshop copywriting voor ondernemers.
Je website, je sociale media, nieuwsbrieven,… Zonder te vertellen wat je doet, is het moeilijk zaken doen. Meer nog: zeg je lezer wat je product of dienst hem oplevert, en hij leest geïnteresseerd verder. Want neem dat vooral niet vanzelfsprekend. Speciaal daarom organiseren Arteveldehogeschool en Stad Gent op dinsdagavond 3 mei een workshop “Copywriting voor ondernemers”. Bavo Van Landeghem, oprichter van Scriptorij en auteur van het boek ‘Schrijf ze onder Tafel!’, bespreekt 9 hands-on technieken waar ondernemers best op letten wanneer ze een tekst schrijven. “Pas als ’t er boenk op is, lees je verder.”
Dit gratis evenement is een open lesmoment van het postgraduaat Ondernemen met Impact en wordt in samenwerking met de Dienst Economie van de Stad Gent en Puur Gent georganiseerd. Met dit initiatief wil de Stad Gent (toekomstige) ondernemers ondersteunen en inspireren bij de uitbouw en groei van hun bedrijf. Op www.stad.gent/ondernemen ontdek je trouwens alles over de subsidies en steunmaatregelen van de Stad Gent zoals het starterscontract ter waarde van 5.000 euro, het coaching traject Reboot, de subsidie korte keten én tal van andere subsidies.
Na inschrijving ga je er automatisch mee akkoord dat we jouw gegevens mogen gebruiken om je te informeren over economisch nieuws of activiteiten van de Stad Gent.