In deze opleiding leer je hoe je met een gestructureerde aanpak Web Analytics opzet voor jouw organisatie of klant. Zo leer je:
Dat leer je allemaal in deze cursus, waar we praktisch met Google Analytics 4 en Google Tag Manager aan de slag gaan. Dankzij een ruim aantal cases leer je verschillende situaties kennen, en met uitgebreide oefeningen krijg je Web Analytics goed in de vingers.
Zo zorgen we dat jouw Web Analytics / GA4-kennis en setup een boost krijgt in 2024:
Je leert een gestructureerde werkwijze die essentieel is om tot vlijmscherpe inzichten te komen. Je bent daarbij ook meteen mee met de laatste trends in het steeds veranderende Web Analytics-landschap. Je leert universele principes van Web Analytics die voor elke tool, met een focus op Google Analytics 4 en Google Tag Manager.
Wil je een vliegende start of heb je al ervaring in één of meerdere onderdelen? Wil je gaten in je kennis opvullen? We starten overal met de basis en gaan in elk onderdeel dieper in op meer geavanceerde principes. Je krijgt daarbij voldoende lesmateriaal om je kennis verder grondig te verdiepen waar je dat zelf wil.
In een kleine groep (max. 10 mensen) en met Q&A-sessies tijdens elke les én na afloop van de cursus krijg je alle kansen op begeleiding op jouw persoonlijke case. Daarnaast krijg je ook de handige templates en gratis tools die je Web Analytics skills naar het volgende niveau tillen.