Drive Away Dolls @ Sphinx Cinema

DONDERDAG 25 APRIL 2024
A story of two ladies going South...

Ter info: Enkel studenten kunnen zich inschrijven voor dit event. Medewerkers en externen werden opgenomen in het doelpubliek zodat de stuvokalender voor iedereen consulteerbaar is.

In deze humoristische film, geschreven door Ethan Coen en Tricia Cooke, maken we kennis met Jamie, een onbevangen vrije geest die klaagt over de zoveelste relatiebreuk met een vriendin, en haar terughoudende vriendin Marian, die nodig eens wat losser moet worden. Op zoek naar een nieuwe start, beginnen de twee vriendinnen aan een geïmproviseerde roadtrip naar Tallahassee. Maar het gaat al snel mis als ze onderweg een groep stuntelende criminelen tegenkomen.

Bekijk hier de trailer van Drive Away Dolls

Dit event wordt mee georganiseerd door de Cultuurambassadeurs van Arteveldehogeschool, een groep cultuurminnende studenten die de cultuurvibe verspreiden op en rond onze campussen. Hierdoor kan je aan een extra voordelig tarief genieten van deze uitzonderlijke voorstelling.

Bij aankomst zal je je kunnen aanmelden bij één van de cultuurambassadeurs om je ticket te verkrijgen. (meer info volgt via mail)

donderdag 25 april 2024 20:30-23:00
TAG(S)
cultuur, stuvo
CATEGORIE(ËN)
Stuvo Cultuur
VRIJE PLAATSEN
Sphinx Cinema, Sint-Michielshelling 3 9000 Gent België
(Afspraak aan de ingang van de cinema - tickets via cultuurambassadeur. / Appointment at the entrance of the cinema - tickets through culture ambassador.)