Praatsessie over examenstress (voor en door studenten)

MAANDAG 13 MEI 2024
Praatsessie over examenstress. Voor en door studenten.

Tijdens deze sessie wissel je met medestudenten ervaringen en tips uit of steun je elkaar. Zo creëren we op een laagdrempelige manier verbondenheid en maken we het mentaal welzijn van studenten bespreekbaar.

Thema: Examenstress

Vind jij het moeilijk om tot rust te komen? Ervaar je slapeloze nachten wegens deadlines en examens? Wordt de stress jou te veel? De druk van academische verplichtingen, sociale verwachtingen en persoonlijke groei kan overweldigend zijn. Het is belangrijk om te erkennen dat stress een natuurlijke reactie is, maar te veel stress kan een negatieve invloed hebben op onze gezondheid en prestaties. Kom erover praten.

Doelgroep: alle Gentse studenten (tussen 18-26 jaar)

Meer info en inschrijven via deze link.

Ter info: Enkel studenten kunnen zich inschrijven voor dit event. Medewerkers en externen werden opgenomen in het doelpubliek zodat de stuvokalender voor iedereen consulteerbaar is.

maandag 13 mei 2024 18:00-19:30
CATEGORIE(ËN)