Open Mic Night Artevelde featuring BWANA (inschrijven niet noodzakelijk)

DONDERDAG 2 MEI 2024
Geniet mee van een gezellig avondje op café, een optreden van BWANA én laat je verrassen door het talent van je medestudenten!

Inschrijven is niet noodzakelijk - je kan ook spontaan binnenvallen!

Kom naar onze Open Mic Night, geniet van een wijze avond op café, geniet mee van het optreden van BWANA (winnares van De Nieuwe Lichting STUBRU '24) en laat je verrassen door het talent van je medestudenten!

Kriebelt het om zelf op het podium te kruipen? Meld je dan nu aan via dit documenten inspireer je medestudenten met muziek, slam poetry, performance, enz...

Dit event wordt georgansieerd door de cultuurambassadeurs van Arteveldehogeschool die het culturele leven in Gent bereikbaar willen maken voor àlle Arteveldestudenten. Breng gerust vrienden mee van andere onderwijsinstellingen!

donderdag 2 mei 2024 20:00-23:00
TAG(S)