Praatgroep over verlieservaringen & rouw voor studenten

MAANDAG 22 APRIL 2024
Deze praatgroep is bedoeld voor alle studenten die graag in een veilige en warme omgeving willen praten met medestudenten over hun verlieservaring.

Deze praatgroep is bedoeld voor alle studenten die graag op een laagdrempelige manier en in een veilige omgeving willen praten met medestudenten over hun verlieservaring. Dit verlies kan breed zijn, dus zeker niet enkel doodgerelateerd verlies maar ook het eindigen van een relatie, het opgeven van een studie, omgaan met een ziekte, het achterlaten van je geboorteland, ... In veel levensverhalen zit 'levend' verlies. Het helpt als je hierover kan praten met anderen die ook verlieservaringen hebben meegemaakt.

Doelgroep: alle Gentse studenten
Datum: uitgesteld naar latere datum
Tijdstip: 18.30 u. tot 20.00 u.
Prijs: Gratis
Locatie: campus Kantienberg, T 08.07
Begeleiding: Valérie Vuylsteke en Lien D'Hondt, Dienst Studentenvoorzieningen

We hanteren voor onze groepssessies een minimum van 6 deelnemers om ze te kunnen laten doorgaan.

Ter info: Enkel studenten kunnen zich inschrijven voor dit event. Medewerkers werden opgenomen in het doelpubliek zodat de stuvokalender voor iedereen consulteerbaar is.

maandag 22 april 2024 18:30-20:00
CATEGORIE(ËN)