Innerlijke onrust en examenstress (Fysieke sessie)

DINSDAG 21 MEI 2024
fysieke sessie Innerlijke rust vinden is soms moeilijk. Wat doe je met een hoofd waar je moeilijk de off-knop van vindt? Wat met (examen)stress? Hoe fijn zou het zijn als we weten wat met dit rusteloze gevoel te doen en hoe we in deze examenperiode hierin kunnen groeien?

Deze sessie vindt plaats tijdens de examens omdat nét dan het deugd kan doen om een duwtje in je rug te krijgen en iets leuks, rustgevends en deugddoend ingepland te hebben staan.

Voel je je vaak eens onrustig? Voel je wel eens dat je 'gelijk een kieken zonder kop' niet goed weet wat je met dit rusteloze gevoel kan doen? :) Weet niet goed hoe je dat innerlijke gevoel kan beschrijven? Wist je tot op dit moment niet dat dit onrust is, maar herken je je hier wel in?

Ter info: Enkel studenten kunnen zich inschrijven voor dit event. Medewerkers en externen werden opgenomen in het doelpubliek zodat de stuvokalender voor iedereen consulteerbaar is.

dinsdag 21 mei 2024 12:00-14:00
CATEGORIE(ËN)