Zelfzorg tijdens de examens (fysieke sessie)

DINSDAG 21 MEI 2024
fysieke sessie Zelfzorg is een hot topic en meer dan ooit nodig. Als het even niet mee zit, wat heb jij dan nodig om je iets beter te kunnen voelen? Hoe kan dit jou vooruithelpen tijdens deze examenperiode? Hoe krik ik mijn motivatie op tijdens deze zware blokperiode? Kom het ontdekken!

Inschrijven:ont-moeting: zelfzorg tijdens de examens | Broeinest

Ter info: Enkel studenten kunnen zich inschrijven voor dit event. Medewerkers en externen werden opgenomen in het doelpubliek zodat de stuvokalender voor iedereen consulteerbaar is.

dinsdag 21 mei 2024 18:30-20:30
CATEGORIE(ËN)